Marcin Gildner

menedżer, trener, konsultant, negocjator. Absolwent Dziennikarstwa w Instytucie Politologii i Nauk Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Jako trener specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją, wystąpieniami publicznymi, negocjacjami i sprzedażą. W obszarach tych za kluczową uważa umiejętność przyjęcia punktu widzenia innych ludzi i organizacji, a za elementy konieczne skutecznego szkolenia – jego faktyczne dopasowanie do potrzeb uczestników i ćwiczenia praktyczne. W szkoleniach wykorzystuje m.in. elementy technik motywacyjnych i programowania neurolingwistycznego (NLP). Korzysta też z własnego doświadczenia.

Drogę zawodową rozpoczynał jako reporter radiowy i konferansjer prowadzący imprezy sceniczne. Następnie związał swoją karierę z biznesem: przez blisko 20 lat budował swoje doświadczenie jako specjalista i menedżer odpowiedzialny za sprzedaż, zakupy, marketing i category management, zarządzając m.in. zespołami międzynarodowymi w dużych ogólnoświatowych korporacjach.

Swoje kompetencje trenerskie ciągle rozwija na kursach i szkoleniach (między innymi Train the Trainer I i II na Uniwersytecie Warszawskim).

Pracuje w języku polskim i angielskim.