Jenny Fairy – kto jest właścicielem?

Małgorzata Gręda
1 min. czytania

Właścicielem marki Jenny Fairy jest firma CCC S.A., jeden z największych polskich detalistów branży obuwniczej.

Jenny Fairy – charakterystyka marki

Jenny Fairy to marka oferująca przede wszystkim obuwie oraz dodatki, takie jak torebki, skierowana do młodych, modnych konsumentek ceniących aktualne trendy i przystępne ceny. Produkty tej marki są dostępne głównie w salonach CCC oraz w sklepie internetowym tej sieci.

Historia powstania i rozwój Jenny Fairy

Historia Jenny Fairy wiąże się ściśle z rozwojem CCC S.A., która, rozszerzając swoje portfolio marek własnych, wprowadziła ją do sprzedaży jako odpowiedź na zapotrzebowanie rynku na modowe, a jednocześnie budżetowe propozycje obuwnicze i akcesoryjne. W ostatnich latach marka prowadziła szeroko zakrojone, nowoczesne kampanie reklamowe, do których angażuje znane ambasadorki, m.in. modelkę Emily Ratajkowski, zwiększając rozpoznawalność nie tylko w Polsce, ale i na rynkach zagranicznych.

Podziel się artykułem
Redaktorka / coach
Obserwuj:
Założycielka i redaktorka ccProgres, od ponad 15 lat pasjonuje się innowacjami w biznesie i rozwojem osobistym. Z doświadczeniem zdobytym w pracy z ponad 100 firmami, łączy praktyczną wiedzę z najnowszymi trendami, aby inspirować innych do osiągania sukcesów. Jej misją jest wspieranie ludzi i organizacji w odkrywaniu pełni ich potencjału.