Właścicielem marki Jenny Fairy jest firma CCC S.A., jeden z największych polskich detalistów branży obuwniczej.
Jenny Fairy – charakterystyka marki
Jenny Fairy to marka oferująca przede wszystkim obuwie oraz dodatki, takie jak torebki, skierowana do młodych, modnych konsumentek ceniących aktualne trendy i przystępne ceny. Produkty tej marki są dostępne głównie w salonach CCC oraz w sklepie internetowym tej sieci.
Historia powstania i rozwój Jenny Fairy
Historia Jenny Fairy wiąże się ściśle z rozwojem CCC S.A., która, rozszerzając swoje portfolio marek własnych, wprowadziła ją do sprzedaży jako odpowiedź na zapotrzebowanie rynku na modowe, a jednocześnie budżetowe propozycje obuwnicze i akcesoryjne. W ostatnich latach marka prowadziła szeroko zakrojone, nowoczesne kampanie reklamowe, do których angażuje znane ambasadorki, m.in. modelkę Emily Ratajkowski, zwiększając rozpoznawalność nie tylko w Polsce, ale i na rynkach zagranicznych.
Zobacz też:
J.A. Baczewski, J.W. Construction, Jabeerwocky, Jabłonowski, Jacob & Co, Jadar, Jagermeister, Jagiellonia Białystok, Jago-Pro, Jaguar, Jakdojade, Jakon, Jalapeno, Jamaican Shop, Jamalex, Jan Niezbędny, Jan Sander, Janczar, Janda, Janmor, Janów Podlaski, Jantex, Jantoń, Jarmark, Jas-Fbg, Jasmine, Jastny Dwór, Jata Trans, Jatomi, Java Car Design, Jawor-Parkiet, Jaz-Bud, Jazzboy, JBB Bałdyga, Jbzd, Je Je Jeleń, Jeep, Jeffs, Jelcz, Jelux, Jeronimo Martins, Jet Story, JHM Development, Jigga Wear, JMP Flowers, JNT Group, Jobman, Joemonster, Jogobella, John Deere, John Dog, John Lemon, Johnson & Johnson, Join Up, Joker, JP Morgan, Jubilatka, Jubitom, Jula, Julinek Park, Jump Arena, Jumpcity, Junak, Jurajska Woda, JuraPark, Just Gym, Just Unique, Jutrzenka, Juvenia, Juventus, Jysk