14 Już niedługo, bo 22 października, w naszym biurze odbędzie się II Dzień Dobrych Praktyk organizowany we współpracy z Firmą Recrutamos.

Tematem przewodnim spotkania jest Employer Branding, czyli budowanie silnej marki „pracodawcy z wyboru”. Zaproszeni Prelegenci, Eksperci i Praktycy z Firm różnych branż, podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z działań, które prowadzą w swoich organizacjach.

program spotkania:

9:00 – 9:30               Rejestracja uczestników

9:30 – 10:30             Employer Branding w TRW / Patrycja Ruchala, TRW

Budowanie marki pracodawcy warto zaczynać wewnątrz firmy, od jej pracowników. To właśnie oni są jej najsurowszymi sędziami lub najbardziej zagorzałymi ambasadorami. Chętnie przekazują swoją opinię na zewnątrz, zwłaszcza jeśli nie jest pozytywna. Dlatego, by efektywnie budować markę organizacji na rynku pracy, najpierw należy poznać zdanie jej pracowników oraz zadbać o ich identyfikację z firmą. Tylko wtedy uda się postawić znak równości między wizerunkiem zewnętrznym a rzeczywistością, jaka jest od wewnątrz. Marka komunikowana w sposób długotrwały, spójny i logiczny wspiera szereg procesów personalnych organizacji. Takie działania wyróżniają firmę wśród konkurencji i wpływają na decyzje najlepszych kandydatów o wyborze miejsca pracy. Promują organizację w jej otoczeniu i budują obraz „pracodawcy z wyboru”. Patrycja Ruchala zaprezentuje działania z zakresu Employer Brandingu (wewnętrznego i zewnętrznego) podejmowane w międzynarodowej korporacji motoryzacyjnej.

10:30 – 11:30          Czy kulturę korporacyjną można dobrze sprzedać? / Małgorzata Staśko, ista Shared Services

Czyli o tym , jak na lokalny grunt przenieść idee globalną. Jak w specyfice SSC osiągną i co ważniejsze utrzymać zaangażowanie i motywację dobrych pracowników. Jak na specyficznym gruncie Centrum usług przy ograniczonych kosztach promować markę pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz firmy. Jak wykorzystać pomysły pracowników i realizować politykę firmy.

11:30 – 12:00           przerwa kawowa

12:00 – 13:15           INBOUND MARKETING W REKRUTACJI. Co zrobić, żeby kandydaci sami nas znaleźli. /Zyta Machnicka

Wartościowa i unikatowa treść jest narzędziem, które pomaga firmom w budowaniu wizerunku pożądanego pracodawcy i  przyciąganiu najlepszych kandydatów z rynku. Uczestnicy spotkania dowiedzą się,  jakie treści i kanały komunikacji ułatwiają kandydatom samodzielne znalezienie pracodawcy w Internecie oraz w jaki sposób zwiększać atrakcyjność i skuteczność  materiałów wizerunkowych i rekrutacyjnych.

 13:15 – 14:30           Employer branding w Future Processing/ Marta Wirecka, Jarosław Kacprzak, Future Processing

Inżynier – to stan umysłu. Jak zatem dotrzeć do inżyniera i zawładnąć jego sercem? I czy inżynierowie mają w ogóle serce??? Konkurencja o inżynierów oprogramowania na śląskim rynku jest bardzo duża. To rynek, na którym rządzą pracownicy, nie pracodawcy. Jak zatem w działaniach Employer Brandingowych przekonać do siebie tych, którzy z definicji są zwolennikami racjonalności i uważają się za odpornych na działania perswazyjne? Jak zachować szczerość w komunikacji i dotrzymywać słowa? To wystąpienie będzie także o tym, jak samemu sobie powiedzieć „nie”, by dotrzeć do tych, którzy chcą zawsze słyszeć „tak”.

14:30 – 14:45           Zakończenie Konferencji

Osoby zainteresowane udziałem w II Dniu Dobrych Praktyk proszone są o przesłanie maila na adres biuro@ccprogres.pl. W mailu proszę podać swoje imię i nazwisko, stanowisko, nazwę firmy oraz telefon kontaktowy. Decyduje kolejność zgłoszeń. Organizator potwierdzi mailem zwrotnym rezerwację miejsca.

Kategorie: Aktualności

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *