Quiosque – kto jest właścicielem?

Małgorzata Gręda
1 min. czytania

Właścicielem marki Quiosque jest spółka PBH S.A., której głównym udziałowcem od 2021 roku jest giełdowa Grupa Kapitałowa Immobile. Quiosque to polska firma odzieżowa specjalizująca się w produkcji i sprzedaży odzieży oraz akcesoriów damskich, kierując swoją ofertę do kobiet w rozmiarach od 36 do 48.

Początki i rozwój firmy

Firma powstała na początku lat 90., założona przez Rafała Jerzego i François Gros; pierwszy salon otwarto w 1992 roku w Bydgoszczy. Początkowo rozwijała się lokalnie, by w kolejnych latach otwierać sklepy w innych miastach, a od 2003 roku również franczyzowe. W 2011 roku sieć liczyła już 100 salonów, a w 2014 uruchomiono sklep internetowy. Obecnie Quiosque posiada około 120 sklepów, głównie w galeriach handlowych w miastach powyżej 30 tysięcy mieszkańców.

Działalność i oferta marki

Działalność firmy opiera się na regularnym poszerzaniu sieci handlowej, wdrażaniu nowych koncepcji sprzedażowych (np. Szafy Quiosque) oraz oferowaniu odzieży charakteryzującej się kobiecą elegancją i uniwersalnością.

Podziel się artykułem
Redaktorka / coach
Obserwuj:
Założycielka i redaktorka ccProgres, od ponad 15 lat pasjonuje się innowacjami w biznesie i rozwojem osobistym. Z doświadczeniem zdobytym w pracy z ponad 100 firmami, łączy praktyczną wiedzę z najnowszymi trendami, aby inspirować innych do osiągania sukcesów. Jej misją jest wspieranie ludzi i organizacji w odkrywaniu pełni ich potencjału.