Najbliższa edycja Dnia Dobrych Praktyk (22 października 2013) skupiona będzie wokół tematu EMPLOYER BRANDINGU, czyli budowania wizerunku „Pracodawcy z wyboru” zarówno wśród pracowników jak i kandydatów do pracy.
W szczególności chcemy, żeby spotkanie pozwoliło odpowiedzieć na kilka pytań, które mogą ułatwić prowadzenie lub rozpoczęcie działań Employer Branding:
- jak pisać skuteczne materiały rekrutacyjne?
- jak zaangażować pracowników aby obraz firmy jako pracodawcy był spójny i wiarygodny?
- jakie działania podjąć aby uniknąć atmosfery niepewności i braku stabilizacji wśród pracowników w sytuacji dużych zmian?
- ile czasu i środków finansowych potrzeba aby zrealizować przykładową kampanię EB
Już dziś mały zwiastun wystąpienia Pani Zyty Machnickiej, jednego z zaproszonych Prelegentów:
INBOUND MARKETING W REKRUTACJI.
Co zrobić, żeby kandydaci sami nas znaleźli.
Wartościowa i unikatowa treść jest narzędziem, które pomaga firmom w budowaniu wizerunku pożądanego pracodawcy i przyciąganiu najlepszych kandydatów z rynku. Uczestnicy spotkania dowiedzą się, jakie treści i kanały komunikacji ułatwiają kandydatom samodzielne znalezienie pracodawcy w Internecie oraz w jaki sposób zwiększać atrakcyjność i skuteczność materiałów wizerunkowych i rekrutacyjnych.
Zyta Machnicka
Konsultant ds. marki pracodawcy, e-marketer, trener i wykładowca. Pomysłodawczyni i opiekun merytoryczny Studiów Podyplomowych Employer Branding na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Autorka bloga CandidateExperience.pl. Wierzy, że każdą firmę stać na bycie lepszym pracodawcą.